ZO/11/08/2023 Zabudowa stoiska na targach MSPO 2024

Nazwa zamawiającego:

Sieć Badawcza Łukasiewicz

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202

02 – 486 Warszawa                                                                                           Warszawa, 07.08.2024 r.

 

 

Zapytanie ofertowe nr 11/08/2024 na zabudowę i demontaż stoiska na targach MSPO 2024

CPV: 39171000-1

                            

 

 

Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp

 

  1. I.                     ZAMAWIAJĄCY Sieć Badawcza Łukasiewicz-

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202

02 – 486 Warszawa

www.piap.pl

www.iedd.eu

 

 

  1. II.                   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Powierzchnia zabudowy 63m2 o wymiarach 9m x 7m (stoisko narożne).

 

 W skład zadania wchodzi:

 

Powierzchnia zabudowy 62m2 o wymiarach 9m x 7m (stoisko narożne). W skład zadania wchodzi:

- wynajem elementów potrzebnych do budowy stoiska o wysokości 5,3 metra, budowa ścian stoiska wraz z oświetleniem, podświetlanymi zdjęciami i z logotypami. w terminie do 03.09.2022r, drukowanie i aranżowanie ścian stoiska zgodnie z zaakceptowanym projektem, wynajem umeblowania, wynajem i montaż podłogi, demontaż stoiska w terminie 07.09.2021

Miejsce realizacji: Targi Kieleckie Adres: Zakładowa 1, 25-672 Kielce Nazwa wydarzenia: MSPO 2023

 

 

Wykonanie stoiska Instytutu, o powierzchni 63m2 i wysokości zabudowy 5,3 m na Targach MSPO 2024 w Kielcach.

 

Oferta ma zawierać:

 

- wykonanie projektu stoiska wraz z wizualizacją 3D

(stoisko z dwoma salami konferencyjnymi po minimum 9m2 każda i zapleczem technicznym)

- ekspozycja bez zabudowy na froncie stoiska o szerokości minimum 3,30 metra i długości 9 metrów. Wykładzina – sztuczna trawa.

- przygotowanie materiałów do wykonania stoiska

- przygotowanie konstrukcji w kolorze czarnym do podwieszenia ścian stoiska i oświetlenia o Wysokość konstrukcji - 5,3 metra.

- podświetlana lada targowa z logo instytu i paskiem zielonym LED

- wykonanie grafiki z podświetleniem

- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia stoiska

- wyposażenie stoiska w meble w tym 6 szt. kostek reklamowych wykonanych z wodoodpornego poliestru w gramaturze 210g/m2 wypełnione pianką poliuretanową 50x50x50cm

- wyposażenie zaplecza - zlewozmywak, lodówka, ekspres do kawy, czajnik, kosz na śmieci, naczynia

- serwis techniczny stoiska i ekranu w trakcie targów

- montaż, demontaż oraz transport

 

 

III.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: montaż  do 03.09.2024, demontaż  w terminie 07.09.2024

 

IV.  OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

 Oferta powinna być:

-  opatrzona pieczątką firmową,

-  posiadać datę sporządzenia,

-  zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

-  podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

 

V.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. 1.        Oferta powinna być dostarczona mailem na adres: kzp@piap.lukasiewicz.gov.pl oraz adam.szepczynski@piap.lukasiewicz.gov.pl do dnia 19 Sierpnia 2024 godz. 10:00.
  2. 2.        O  wynikach postępowania  wykonawcy  zostaną  poinformowani   mailem, na  adres  przedstawiony w ofercie.
    1. 3.        Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
    2. 4.        Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    3. 5.        W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
      1. 6.        Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl

 

VI.  OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: K1 – Cena 100 %

 

Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie wymagania opisane przez zamawiającego.

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.

 

VII.  INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.piap.lukasiewicz.gov.pl oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w celu uzyskania korzystniejszych warunków.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

VIII.  DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Adam Szepczyński  pod adresem email:

adam.szepczyński@piap.lukasiewicz.gov.pl ;

informacji    formalnych    udziela      Marcin Waligórski email: marci.waligorski@piap.luksiewicz.gov.pl

 

 

IX.  ZAŁĄCZNIKI

Wzór formularza ofertowego Wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa;
  • z inspektorem danych osobowych można skontaktować się pisząc na adres email rodo@piap.lukasiewicz.gov.pl
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/10/07/2022 prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego;
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
      • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
      • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
      • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

 

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Typ pliku Nazwa pliku Opis pliku Osoba zamieszczająca Data umieszczenia
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document zapytanie_ofertowe_11_08.docx Zapytanie ofertowe Marcin Waligórski 07.08.2024 04:50
application/msword oferta_zo_11_08_2024.doc Formularz ofertowy Marcin Waligórski 07.08.2024 04:52
application/msword umowa zabudowa stoiska_PIAP_MSPO_2024 - draft.doc Wzór umowy Marcin Waligórski 07.08.2024 04:52