OiB/01/2025 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - Dostawa komputerów modułowych do konsoli sterowania 200 kompletów
Warszawa, 01.12.2025 r.
OGŁOSZENIE
O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA OiB/01/2025
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy.
Zamówienie z zakresu Obronność i Bezpieczeństwo.
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki I Pomiarów PIAP informuje o zamiarze udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa komputerów modułowych do konsoli sterowania 200 kompletów
KOD CPV - 31712110-4 Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
- 1. Nazwa oraz dane kontaktowe Zamawiającego
Sieć Badawcza Łuksiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
2. Przedmiot Zamówienia
Komputer modułowy do konsoli sterowania- 200kompletów
Komputer modułowy do konsoli sterowania- 200kompletów
Komputer środowiskowy do zabudowy z magistrala ComExpress
Procesor: Atom x7433RE (-20-95)
RAM 8GB 5600 (-40-95)
EMMC 64GB
Złącze ComExpress
Dostosowanie BIOS wg wymagań zamawiającego
Zamawiany elementy są niezbędne do produkcji w ramach realizowanego projektu dostawy robotów do WP. Z powodów technicznych zakup będzie realizowany w firmie CBTG. Moduł ten został wybrany spośród konkurencyjnych modułów Kantron, Congatec i Advantech. W momencie podjęcia decyzji o wyborze tylko moduł firmy Advantech spełnił oczekiwania funkcjonalne. Został on wybrany do dostosowania potrzeb projektu i nadany mu numer produkcyjny firmy Advantech SOMM6833RA74X2501-T którego jedynym sprzedawcą jest firma CPTG. Inne numery produkcyjne i inne modele innych producentów nie spełniają wszystkich niezbędnych parametrów funkcjonalnych .
Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji wynosił: 24 miesiące od daty dostawy, wg. Harmonogramu.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Harmonogram dostaw:
90 szt. – luty 2026
70 szt. – styczeń 2027
40 szt. - grudzień 2027
- 4. Podmiot, któremu Zamawiający zamierza powierzyć realizację zamówienia:
CBTG Technologie S
Rynek Dębnicki 10
30-319 Kraków
5. Złożenie oferty przez Wykonawców
W przypadku gdy inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający minimalne wymagania Zamawiającego określone w niniejszym Ogłoszeniu, prosimy w terminie do dnia 05.12.2025 r. do godziny 10:00 przesłać informację o tym wraz z ofertą. Oferta zawierająca dokumentację potwierdzającą spełnianie przez oferowany produkt wszystkich wymagań Zamawiającego oraz terminów dostawy powinna zostać złożona na adres email: mariusz. kozak@piap.lukasiewicz.gov.pl oraz kzp@piap.pl wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U 2022 poz. 835). Brak oświadczenia powoduje wykluczenie Wykonawcy.
W przypadku gdy załączona do oferty dokumentacja nie pozwoli jednoznacznie stwierdzić, że oferowane rozwiązanie spełnia minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest niezgodna z niniejszym Ogłoszeniem i podlega odrzuceniu.
W przypadku gdy do upływu terminu określonego powyżej, Zamawiający nie otrzyma informacji, że inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający jego wymagania minimalne oraz oferty, Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wskazanym w pkt. 4.
6.Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
W przypadku gdy we wskazanym terminie zostanie złożona inna oferta spełniająca minimalne wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu, Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium Ceny - waga 100%.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w przedmiotowym kryterium: 100 pkt. Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
C = C min / C oferty * 100 pkt gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena;
C min – najniższa oferowana ceny; C oferty – cena oferty badanej.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożą te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ww. kryterium oceny ofert.
7.Sposób przygotowania oferty oraz wymagane dokumenty
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą cenę. W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż w PLN, oferta będzie przeliczona po średnim kursie walut obcych NBP (tabela A) z dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę i wszystkie załączone dokumenty powinny/a podpisać osoby/a uprawnione/a do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Do oferty Wykonawca dołącza:
1) Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2) specyfikację techniczną i/lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w pkt. 2 i pkt. 3 niniejszego Ogłoszenia.
- Oferta powinna być złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres email: mariusz.kozak@piap.lukasiewicz.gov.pl , kzp@piap.pl .
8. Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Mariusz Kozak pod adresem email: mariusz kozak@piap.lukasiewicz.gov.pl
9.Inne postanowienia
- Od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (wyboru oferty, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania) nie przysługuje odwołanie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, odwołania postępowania bądź jego unieważnienia w całości lub w części bez podania przyczyny.
- Rozliczenie zostanie dokonane w PLN, z zastrzeżeniem, że zgodę na rozliczenie w innej walucie musi wyrazić Zamawiający.
10.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa;
- z inspektorem danych osobowych można skontaktować się pisząc na adres email rodo@piap.lukasiewicz.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/11/2025prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
| Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
|---|---|---|---|---|
| OgłoszenieOiB.pdf | Ogłoszenie_pdf | Joanna Lesiak | 01.12.2025 12:45 |