Nazwa zamawiającego:
Sieć Badawcza Łukasiewicz
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 05.02.2020
Zapytanie ofertowe nr 02/02/2020
na dostawę nowego systemu kontroli dostępu / rejestracji czasu pracy
CPV: 35123300-5
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
- ZAMAWIAJĄCY
Sieć Badawcza Łukasiewicz-
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa systemu kontroli dostępu/rejestracji czasu pracy
Konfiguracja
RCP:
Trzy terminale w lokalizacji Łukasiewicz-PIAP Warszawa al. Jerozolimskie 202
Jeden terminal w lokalizacji Łukasiewicz-PIAP Toruń, ul Batorego 107
W lokalizacji Łukasiewicz-PIAP-Warszawa są trzy terminale, które powinny zostać wymienione na nowe. Okablowanie do wykorzystania
W lokalizacji Łukasiewicz-PIAP Toruń – Nie ma terminala RCP – terminal i instalacja do wykonania
KD:
Lokalizacja Łukasiewicz-PIAP Warszawa:
Szlabany:
Akronim |
Lokalizacja |
Komentarz |
Funkcja |
B12zP0s001 |
wjazdowy przy portierni (budynek 12) |
jest |
wjazd |
B12zP0s002 |
wyjazdowy przy portierni (budynek 12) |
jest |
wyjazd |
B12zP0s003 |
parking zewnętrzny ul. Krańcowa |
jest |
wjazd/wyjazd |
B03zP0s004 |
parking przy bramie al. Jerozolimskie 202 |
jest |
wjazd/wyjazd |
Tripody:
Akronim |
Lokalizacja |
Komentarz |
Funkcja |
B12gP0t001 |
zewnętrzny wejście/wyjście przy portierni (budynek 12) |
jest |
We/wy |
B12gP0t002 |
wewnętrzny wejście/wyjście w budynku portierni |
jest |
We/wy |
B03gP0t003 |
wewnętrzny wejście /wyjście w łączniku (budynek5b) przy budynku 3 (wejście od strony al. Jerozolimskich) |
jest |
We/wy |
Kontrola dostępu – drzwi (zgodnie z poniższą tabelą)
Akronim |
Lokalizacja |
Komentarz |
Funkcja |
B03gP0pKOR |
BUDYNEK 3-PARTER,KORYTARZ |
jest |
WE |
B03gP1pKOR |
BUDYNEK 3- 1 PIĘTRO,KORYTARZ |
jest |
WE |
B03gP1pSEK |
BUDYNEK 3 - 1 PIĘTRO , SEKRETARIAT |
jest |
WE |
B03aP0pLAC |
BUDYNEK 3a - od strony łącznika |
jest |
WE |
B04aP0pHWL |
BUDYNEK 4a - HALA WYSOKA - od strony łącznika |
jest |
WE |
B04aP0pHNL |
BUDYNEK 4a - HALA NISKA - od strony łącznika |
jest |
WE |
B05gP0pKOR |
BUDYNEK 5 - PARTER KORYTARZ |
jest |
WE |
B05gP0p003 |
BUDYNEK 5 - PARTER POM. NR 3 |
jest |
WE |
B05gP0p004 |
BUDYNEK 5 - PARTER POM. NR 4 |
jest |
WE |
B05gP0p006 |
BUDYNEK 5 - PARTER POM. NR 6 |
jest |
WE |
B05gP0p007 |
BUDYNEK 5 - PARTER POM. NR 7 |
jest |
WE |
B05gP0p011 |
BUDYNEK 5 - PARTER POM. NR 11 |
jest |
WE |
B05gP1pKOR |
BUDYNEK 5- 1 PIĘTRO KORYTARZ |
jest |
WE/WY |
B05gP1p118 |
BUDYNEK 5- 1 PIĘTRO POM. NR 118 |
jest |
WE |
B05gP1p107 |
BUDYNEK 5- 1 PIĘTRO POM. NR 107 |
jest |
WE |
B05gP2pKOR |
BUDYNEK 5- 2 PIĘTRO, KORYTARZ |
jest |
WE/WY |
B05gP2pKSE |
BUDYNEK 5- 2 PIETRO , KLATKA SCHODOWA EWAK - tył budynku |
jest |
WE |
B05gP2p201 |
BUDYNEK 5- 2 PIĘTRO, POM. NR 201 |
jest |
WE |
B05gP2p202 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR202 |
jest |
WE |
B05gP2p203 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR203 |
jest |
WE |
B05gP2p204 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR204 |
jest |
WE |
B05gP2p205 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR205 |
jest |
WE |
B05gP2p208 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR208 |
jest |
WE |
B05gP2p212 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR212 |
jest |
WE |
B05gP2p213 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR213 |
jest |
WE |
B05gP2p214 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR214 |
jest |
WE |
B05gP2p215 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR215 |
jest |
WE |
B05gP2p216 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR216 |
jest |
WE |
B05gP2p217 |
BUDYNEK 5 - 2 PIĘTRO, POM. NR217 |
jest |
WE |
B05aP0p001 |
BUDYNEK 5a - POM. NR 1 |
jest |
WE |
B05aP0p002 |
BUDYNEK 5a - POM. NR 2 |
jest |
WE |
B05aP0p003 |
BUDYNEK 5a - POM. NR 3 wejście do hali 5a wysokiej |
jest |
WE |
B05aP0p007 |
BUDYNEK 5a - POM. NR 8 |
jest |
WE |
B05aP0p008 |
BUDYNEK 5a - POM. NR 7 (WEJŚCIE NR.14 Z ŁĄCZNIKA 5b) |
jest |
WE |
B05aP0pHW |
BUDYNEK 5a - HALA WYSOKA |
jest |
WE |
B05aP0pHWS |
BUDYNEK 5a - HALA WYSOKA - DRZWI SERWISOWE BRAMY AUTOMAT.- brama zewnętrzna |
jest |
WE |
B05aP0pHNS |
BUDYNEK 5a - HALA NISKA - DRZW SERWISOWE BRAMY AUTOMAT. - brama zewnętrzna |
jest |
WE |
B08gP0p001 |
BUDYNEK 8 - PARTER POM. NR 001 |
jest |
WE/WY |
B03gP0p05A |
BUDYNEK 03 - PARTER SERWEROWNIA 001 |
nowy – do założenia |
WE |
B06gP2p201 |
BUDYNEK 06 – PIĘTRO 2 SERWEROWNIA 002 |
nowy – do założenia |
WE |
B08gP1p09A |
BUDYNEK 08 – PIĘTRO 1 SERWEROWNIA 003 |
nowy – do założenia |
WE |
B05gP1p100 |
BUDYNEK 05 – PIĘTRO 1 SERWEROWNIA 004 |
nowy – do założenia |
WE |
Plan terenu z zaznaczonymi numerami budynków przedstawia poniższy rysunek.
Lokalizacja Łukasiewicz-PIAP Toruń
Akronim |
Lokalizacja |
Komentarz |
Funkcja |
B01tP0pKOR |
Tripod |
jest |
We/wy |
Wymagania funkcjonalne RCP i KD:
Trzy poziomy osób korzystających z systemu
- Administrator – uprawnienia bez ograniczeń, możliwość nadawania uprawnień operatorom i użytkownikom
- Operator – osoba mająca dostęp do systemu w zakresie nadanym przez administratora, obsługująca system, mogąca wprowadzać zmiany dotyczące rejestracji, korygować bilanse, poprawiać błędy, wprowadzać i usuwać użytkownika. Zmiany zapisów wprowadzone przez operatora trwale oznakowane w systemie.
- Użytkownik – pracownik, któremu przydzielona jest karta zbliżeniowa oraz adres www, pod którym ma dostęp do swoich danych.
RCP:
- 5 przycisków funkcyjnych:
- Wejście
- Wyjście
- Wejście służbowe
- Wyjście służbowe
- Delegacja
Dopuszcza się rozwiązanie – cztery przyciski funkcyjne: wejście, wyjście, służbowe, delegacja, jeśli funkcje wejście służbowe i wyjście służbowe będą realizowane przez naciśnięcie odpowiednio przycisków wejście+służbowe oraz wyjście+służbowe.
- Trzy czytniki RCP w lokalizacji Łukasiewicz-PIAP Warszawa, jeden czytnik RCP w lokalizacji Łukasiewicz-PIAP Toruń.
- Możliwość dostosowania wyglądu wydruku RCP (wejście, wyjście, norma czasu pracy, bilans dzienny, bilans przyrostowo, rodzaj nieobecności) do naszych potrzeb
- Pulpit (prezentacja danych na monitorze) systemu dostosowany do indywidualnych potrzeb (przejrzysta informacja o obecności pracowników np. z podziałem na kolory)
- Zaprogramowanie godzinowe czytnika RCP (wejście do godziny 12, po 12 wyjście z pracy)
- Przenoszenie dowolnej liczby godzin na następny okres rozliczeniowy indywidualnie dla każdego z pracowników z osobna
- Możliwość wpisywania do kalendarza opieki nad dzieckiem w godzinach - w raporcie czasu pracy musi być widoczna ilość godzin, jaką pracownik wykazał we wniosku, a nie dopełnienie do pełnego etatu
- Ustawienie „na sztywno” delegacji tak aby w danym dniu liczone było 8 godzin pracy niezależnie od etatu pracownika
- Ustawienie wejść służbowych od godziny 8.00 a wyjść do godziny 16.00
- Duża elastyczność w dostosowaniu RCP (ruchomy czas pracy, późniejsze przyjścia, wcześniejsze wyjścia, grupowe harmonogramy, grupowe raporty, wyszukiwanie pracowników po nazwiskach lub numerach kart)
- Generowanie raportów obecności dla całego systemu oraz dla poszczególnych działów
(funkcje odmienne w raportach RCP i KD. Na naszym terenie funkcjonuje wiele firm i wszyscy objęci są systemem KD ale tylko nasi pracownicy rejestrują się w RCP)
- Funkcja administratora mogącego dodawać/usuwać operatorów systemu i nadawać im różne uprawnienia.
- Funkcja operatora mogącego dodawać/usuwać użytkowników systemu i nadawać im różne uprawnienia.
- Możliwość bieżącego dodawania/usuwania użytkownika
- Informacja o błędach w systemie dla wszystkich pracowników (zbiorowe zestawienie błędów) w łatwo dostępnym dla operatora miejscu
- Kilka (minimum cztery) stanowisk operatorskich z możliwością nadawania różnych uprawnień przez administratora.
- Możliwość bieżącego sprawdzania swoich rejestracji w danym miesiącu i bilansu czasu pracy przez każdego pracownika poprzez www.
- Możliwość przypisywania poszczególnych użytkowników do różnych grup (podział na działy)
- Możliwość przypisywania użytkownikowi uprawnień do odczytu danych różnych pracowników z dokładnością do jednego pracownika.
- Możliwość wpisywania odbioru godzin i pracy zdalnej przez operatora.
- Przy zmianie np. etatu, zapamiętywanie przez system całej historii zatrudnienia pracownika
- Zapamiętanie przez system informacji o byłym pracowniku
RCP opcjonalnie:
- Możliwość integracji z programem finansowo—księgowym SIMPLE
KD:
- Kilka (minimum cztery) stanowisk operatorskich z możliwością nadawania różnych uprawnień przez administratora. Stanowiska operatorskie KD i RCP powinny być zintegrowane
- Ograniczenia uprawnień dostępu w ramach czasowych (np. poniedziałek- piątek 8-16)
- Możliwość indywidualnego oraz grupowego nadawania uprawnień KD
- Możliwość ręcznego sterowania (otwierania) tripodów w obu kierunkach przez pracownika ochrony/portiera (Łukasiewicz-PIAP Warszawa i Łukasiewicz-PIAP Toruń)
- Możliwość ręcznego sterowania (otwierania) szlabanów wjazdowego i wyjazdowego przy portierni przez pracownika ochrony.
- Możliwość zablokowania otwierania szlabanu wyjazdowego przy portierni przez pracownika ochrony (szlaban nie powinien otworzyć się pomimo wczytania karty z uprawnieniem do wyjazdu)
- Czytniki szlabanów powinny odczytywać kartę z odległości minimum 40 cm (możliwość odczytu z samochodu bez otwierania szyby)
Uwarunkowania techniczne wdrożenia systemu KD RCP
Instytut Łukasiewicz-PIAP (dalej Instytut) posiada lokalną sieć komputerową Łukasiewicz-PIAP-LAN.
- W sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN istnieje możliwość posadowienia oprogramowania w serwerze z oprogramowaniem systemowym OS Windows lub Linux CentOS 8.
- Istnieje możliwość wydzielenia VLAN-a dla potrzeb sieci KD+RCP stanowiącej podsieć w sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN (dalej KD-LAN),
- Istnieje możliwość dołączenia do sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN elementów (koncentratorów) podsieci KD-LAN na każdym piętrze każdego budynku należącego do infrastruktury zabudowania,
- Koncentratory systemu KD+RCP powinny na każdym piętrze budynku obsługiwać z jednego adresu IP możliwie największą liczbę punktów dostępu uwzględnianych przez system KD+RCP,
- Istnieje możliwość przydzielenia dowolnej liczby numerów IP niezbędnych do realizacji systemu KD+RCP,
- Kable stanowiące podsieć KD-LAN powinny być prowadzone w szachtach obecnej infrastruktury budowlanej,
- Zamawiający wymaga, aby kable rozprowadzane na piętrach były prowadzone w podsufitowych - niezależnych od sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN - oznaczonych korytach montażowych dostawcy systemu KD+RCP,
- Ze względu na bezpieczeństwo systemu oraz konieczność prowadzenia systematycznej konserwacji systemu KD+RCP, koncentratory powinny być zabudowane w niezależnych szafkach montażowych lub w miejscach niedostępnych dla osób postronnych np. w szachcie instalacyjnym
- Istnieje możliwość doprowadzenia zasilania energetycznego do każdego z zastosowanych koncentratorów podsieci KD-LAN,
- W przypadku zaniku zasilania, system KD+RCP powinien zachować swoją funkcjonalność do czasu przywrócenia zasilania,
- Dysfunkcja sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN nie powinna dopuścić do zaniku zapisów systemu KD-LAN, które po przywróceniu funkcjonalności sieci Łukasiewicz-PIAP-LAN powinny zostać przekazane do systemu KD+RCP,
- W okresie gwarancyjnymKonserwacja systemu - zakończona komisyjnym protokołem odbioru (funkcjonalność, urządzenia, akumulatory) - powinna być przeprowadzana w ramach umowy jeden raz na kwartał, przez uprawnionego konserwatora. W okresie pogwarancyjnym konserwacja jak wyżej, w ramach odpłatnej umowy serwisowej.
- Wymagane jest ustalenie kontaktu technicznego po stronie dostawcy systemu - na wypadek nagłych awarii systemu KD+RCP. Zamawiający również ustali taki kontakt dla systemu KD i RCP.
- Zamawiający dopuszcza prowadzenie zdalnej konserwacji systemu KD+RCP z wykorzystaniem VPN zestawionego przez Zamawiającego,
- System KD+RCP powinien umożliwiać prowadzenie archiwizacji zbieranych danych przez wewnątrz-instytutowy system archiwizacji danych,
- System KD+RCP powinien umożliwiać rejestrację i kontrolę KD+RCP w zamiejscowej komórce organizacyjnej (Toruń),
- Wszystkie komponenty zastosowane w systemie KD+RCP powinny mieć ważne certyfikaty dopuszczenia do ich stosowania na terenie Polski,
- System KD+RCP powinien być dostarczony wraz z pełną dokumentacją systemu (dokumentacja techniczna + know-how),
- Dostawca powinien przeprowadzić szkolenia administratorów systemu oraz nadzoru technicznego,
- Licencja na system KD+RCP musi być bezterminowa i nie może ograniczać liczby operatorów systemu
- Minimalna liczba użytkowników systemu RCP – 500, systemu KD - 2500,
- Operator musi mieć możliwość nadawania dowolnemu użytkownikowi uprawnień do odczytu danych określonej grupy użytkowników (jeśli dostanie takie uprawnienia od administratora).
Informacje i wymagania dodatkowe
- Zamawiający dopuszcza wykorzystanie dotychczas wykorzystywanych elementów aktualnego system KD+RCP: czytniki, elektro-zwory, bramki obrotowe (tripody), szlabany itp., przy czym dostawca systemu zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na cały system łącznie z wykorzystanymi elementami.
- Zamawiający dopuszcza wykorzystanie obecnie używanych kart zbliżeniowych (karty zbliżeniowe – HID IsoProx) lub wymiany na nowe karty.
- Praca systemów KD+RCP w Łukasiewicz-PIAP Toruń poprzez VPN zestawiony przez Zamawiającego
- Zamawiający nie dopuszcza przetwarzania i przechowywania danych w chmurze innej niż Instytutowa.
- W trakcie czynności podpisania protokołu odbiory wymagane będzie podpisanie umowy o depozycie kodów źródłowych.
Zamawiający umożliwi oferentom wizję lokalną aktualnie istniejącego systemu w dniu18.02.2020 o godzinie 900 .
Okres gwarancji: 36 miesięcy
- III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: nie więcej niż 4 tygodnie od daty zawarcia umowy.
- OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Wykonawca dołączy do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy.
- V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub kurierem na adres Łukasiewicz – Instytut PIAP, Al. Jerozolimskie 202, Kancelaria, 02 – 486 Warszawa do dnia 26.02.2020 godz. 10:00.
- 2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
- 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl
- OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
K1 – Cena (C1+C2+C3) 95%
Cena będzie składała się z następujących pozycji:
1. |
C1 - System kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy |
2. |
C2 - Cena kart wykorzystywanych w systemie (700 kart) |
3. |
C3- Cena kart dodatkowych w ciągu roku (ok. 100 sztuk) |
K2 - Możliwość integracji z programem finansowo—księgowym SIMPLE – 5%
(Wykonawca, który zaoferuje taką możliwość otrzyma 5 pkt., jeśli nie – 0 pkt.)
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie niezbędne prace do zrealizowania zamówienia, zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach K2+K2.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w celu uzyskania korzystniejszych warunków.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Jacek Frontczak pod numerem telefonu 22 874 0165 oraz adresem email: jfrontczak@piap.pl ;
informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak, email: jowsiak@piap.pl.
- ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego
Wzór umowy
Wzór umowy na depozyt
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Siec Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowym Instytucie Automatyki i Pomiarów PIAP jest Pan Maciej Wara-Wąsowski, tel. 796 239 428, email: mwarawasowski@odomg.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/02/02/2020prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
zapytanie_ofertowe-skonwertowany0502docx.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.02.2020 09:38 | |
oferta.doc | Wzór oferty | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.02.2020 09:40 | |
SIWZ-wzorzec_umowy_Zamawiający_200102.pdf | Wzór umowy | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.02.2020 09:41 | |
SIWZ-WzorUmowyNaDepozyt-200102.pdf | Wzór umowy na depozyt | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.02.2020 09:41 | |
odpowiedzi na pytania.pdf | Odpowiedzi na pytania | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 18.02.2020 10:07 | |
Informacje_wizja.pdf | Informacje z wizji lokalnej | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 19.02.2020 11:15 | |
Zestawienie ofert.pdf | Zestawienie ofert | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 28.02.2020 08:22 | |
uniewaznienie.pdf | Informacja o unieważnieniu postępowania | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 09.03.2020 13:41 |