ZO/14/07/2019 Dostawa i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych i badawczych na terenie Instytutu
Nazwa zamawiającego:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 04.07.2019
Zapytanie ofertowe nr 14/07/2019
Dostawa i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych
i badawczych na terenie Instytutu
CPV: 45331000–6
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
- ZAMAWIAJĄCY
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ-
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych i badawczych na terenie PIAP w zakresie określonym poniżej:
- Zamówienie dotyczy dostawy, montażu i uruchomienia klimatyzatorów INVENTOR Pro Life 32:
- L5V132-12/L5V032-12 - 6 szt.
- L5V132-18/L5V032-18 - 6 szt.
lub równoważnych.
- Urządzenia nowe z datą produkcji nie starszą niż rok 2018 i zgodne z obowiązującymi normami
- Dostarczane urządzenia muszą być kompletne: jednostka wewnętrzna ścienna, jednostka zewnętrzna, pilot, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna
- Urządzenia powinny być zasilane z sieci elektrycznej jednofazowej 230 V, 50 HZ, w miejscu zainstalowania jednostki
- Klasa energetyczna urządzeń nie niższa niż A++
- Sterowanie jednostkami wewnętrznymi za pomocą pilota lub panelu naściennego, osobnych dla każdej jednostki wewnętrznej
- Oświadczenia producentów potwierdzające zgodność z Dyrektywami Rady Europejskiej określające wymogi bezpieczeństwa (CE)
- Wymienniki ciepła jednostki wewnętrznej oraz zewnętrznej muszą być powlekane powłoką antykorozyjną
- Urządzenia muszą zawierać ekologiczny czynnik chłodniczy R32
- Współczynnik GWP 675
W celu realizacji zamówienia-montażu klimatyzatorów- Zamawiający udostępni Wykonawcy front robót oraz przekaże niezbędne informacje techniczne.
Okres gwarancji: 60 miesięcy
- III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 2 tygodnie od daty podpisania umowy
- OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykona
- V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub kurierem na adres ŁUKASIEWICZ – Instytut PIAP, Al. Jerozolimskie 202, Kancelaria, 02 – 486 Warszawa do dnia 12.07.2019 godz. 10:00.
- 2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
- 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl
- OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
K 1 – Cena brutto za dostawę wraz z montażem 100%
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie niezbędne prace do zrealizowania zamówienia.
Sposób obliczania wartości punktowej
Wartość punktowa poszczególnych kryteriów będzie wyliczana na podstawie następujących wzorów:
Kryterium – K1 = 100 * najniższa z oferowanych cen/cena z ocenianej oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem punktowym, odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowymi.
W przypadku oferty wykonawcy zagranicznego, w celu porównania ofert zamawiający do ceny oferty doliczy wartość podatku od towarów i usług VAT oraz wartość opłat celnych jaką będzie zobowiązany zapłacić w przypadku wyboru tej oferty
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w celu uzyskania korzystniejszych warunków.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Jacek Banasiak pod numerem telefonu 22 874 0413 oraz adresem email: jBanasiak@piap.pl,
informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak email: jowsiak@piap.pl
- ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego. Wzór umowy
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Siec Badawcza ŁUKASIEWICZ Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAp, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa
- inspektorem ochrony danych osobowych w ŁUKASIEWICZ – Instytut PIAP jest Pan Maciej Wara-Wąsowski, tel. 796 239 428, email: mwarawasowski@odomg.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/14/07/2019 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
Zapytanie -klima.pdf | Zapytanie ofertowe-zmiana | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.07.2019 05:25 | |
oferta.doc | Oferta wraz z załącznikami - zmiana | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 05.07.2019 05:25 | |
UMOWA_wzor.doc | Wzór umowy | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 04.07.2019 05:48 | |
Zapytanie -klima.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 04.07.2019 05:47 | |
oferta.doc | Oferta wraz z zalącznikami | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 04.07.2019 05:47 | |
wybor.pdf | Informacja o wyborze | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 15.07.2019 06:13 |