Aktualne oferty pracy

Łukasiewicz – PIAP wciąż się rozwija, a wraz z rozwojem instytutu pojawiają się nowe możliwości zatrudnienia. Zachęcamy do regularnego sprawdzania aktualnych ofert pracy.

 

 

 

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP to innowacyjne polskie centrum robotyki i automatyki. Zajmuje się automatyzacją i robotyzacją linii produkcyjnych oraz fabryk, budową aplikacji przemysłowych z wykorzystaniem robotów. Opracowuje i wdraża w różnych gałęziach przemysłu nowe technologie, systemy automatyki, urządzenia produkcyjne i specjalistyczną aparaturę kontrolno-pomiarową. Łukasiewicz – PIAP jest jedynym w Polsce i czołowym na świecie producentem robotów mobilnych do zastosowań specjalnych, które spełniają najwyższe standardy jakościowe zgodne z normami obronnymi. Łukasiewicz – PIAP dostarcza kompleksowe rozwiązania dla Wojska, Policji, Straży Granicznej, Straży Pożarnej oraz pozostałych służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, zarządzanie kryzysowe i ochronę ludności w Polsce i w 27 krajach na świecie.

 

I. Wymagania:

  • wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie, ekonomia, inżynieria produkcji lub techniczne),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
  • umiejętności negocjacyjne oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i budowaniu relacji z dostawcami,
  • znajomość technik zakupowych, w tym zasad gospodarki magazynowej oraz najnowszych trendów w zarządzaniu zakupami,
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) oraz systemów ERP,
  • zdolność do analizy danych zakupowych i optymalizacji kosztów,
  • umiejętność planowania, ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu,
  • zdolność do efektywnej współpracy z innymi działami firmy.

II. Zadania:

  • prowadzenie procesu zakupów materiałów, produktów i usług zgodnie z zapotrzebowaniem firmy,
  • wyszukiwanie, ocena i wybór dostawców oraz negocjowanie warunków współpracy,
  • monitorowanie realizacji zamówień i terminowości dostaw,
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi dostawcami,
  • analiza rynku dostawców i poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie planowania i optymalizacji zakupów,
  • kontrola kosztów zakupów i poszukiwanie możliwości optymalizacji,
  • prowadzenie dokumentacji zakupowej i raportowanie wyników,
  • obsługa systemów ERP i innych narzędzi wspierających proces zakupowy,
  • monitorowanie stanów magazynowych i prognozowanie zapotrzebowania.

III. Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
  • dofinansowanie do studiów, kursów i szkoleń,
  • dofinansowanie do kursów j. angielskiego z profesjonalnym native speakerem,
  • dofinansowanie do szkieł korekcyjnych,
  • dofinansowanie do kart sportowych – FIT Profit,
  • ubezpieczenie na życie,
  • opiekę medyczną,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe i bezzwrotne zapomogi,
  • miejsce w koleżeńskim zespole profesjonalistów,
  • na terenie firmy do dyspozycji są:
    • żłobek i przedszkole,
    • lekarz internista,
    • bufet pracowniczy z pysznymi domowymi obiadami,
    • siłownia,
    • strzelnica,
    • parking i rowerownia,
    • hulajnogi,
    • teren zielony, gdzie można zjeść posiłek na świeżym powietrzu, a przy okazji zagrać w ping-ponga.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz informacji o spełnianiu wymagań określonych w punkcie I na adres: rekrutacja@piap.lukasiewicz.gov.pl  do dnia 25.09.2025 r. W tytule wiadomości prosimy wpisać PIAP_26_2025.

Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy

 

Miejsce pracy: ul. Stefana Batorego 107/B, 87-100 Toruń

 

I. Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe (elektronika, automatyka, informatyka, telekomunikacja lub pokrewne),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie,
  • umiejętności negocjacyjne – doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i budowaniu relacji z dostawcami,
  • znajomość technik zakupowych, w tym zasad gospodarki magazynowej oraz najnowszych trendów w zarządzaniu zakupami,
  • znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) oraz systemów ERP,
  • zdolność do analizy danych zakupowych i optymalizacji kosztów,
  • umiejętność planowania, ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu,
  • zdolność do efektywnej współpracy z innymi działami firmy.

II. Zadania:

  • koordynacja i nadzór nad realizacją projektów kluczowych w OBRUSN, w tym międzynarodowych i interdyscyplinarnych,
  • odpowiedzialność za planowanie, monitorowanie i raportowanie zadań w ramach projektów badawczo-rozwojowych,
  • koordynacja zadań Payload Management w projekcie SPARK oraz innych inicjatywach strategicznych,
  • projektowanie, integracja i rozwój systemów złożonych (hardware + software), w tym payloadów satelitarnych i systemów automatyki,
  • współpraca z partnerami konsorcjum (ILOT, IMN, inne jednostki badawcze i przemysłowe) oraz instytucjami międzynarodowymi (m.in. ESA),
  • tworzenie dokumentacji technicznej i raportów zgodnych z obowiązującymi normami (ESA/ECSS, ISO, branżowe standardy jakości),
  • budowa, rozwój i zarządzanie nowymi zespołami w obszarach technologii kosmicznych,
  • reprezentowanie jednostki w kontaktach z partnerami przemysłowymi i naukowymi.

III. Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia),
  • dofinansowanie do studiów, kursów i szkoleń,
  • dofinansowanie do kursów j. angielskiego z profesjonalnym native speakerem,
  • dofinansowanie do szkieł korekcyjnych,
  • dofinansowanie do kart sportowych – FIT Profit,
  • ubezpieczenie na życie,
  • opiekę medyczną,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe i bezzwrotne zapomogi,
  • miejsce w koleżeńskim zespole profesjonalistów,
  • na terenie firmy do dyspozycji są:
    • żłobek i przedszkole,
    • lekarz internista,
    • bufet pracowniczy z pysznymi domowymi obiadami,
    • siłownia,
    • strzelnica,
    • parking i rowerownia,
    • hulajnogi,
    • teren zielony, gdzie można zjeść posiłek na świeżym powietrzu, a przy okazji zagrać w ping-ponga.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz informacji o spełnianiu wymagań określonych w punkcie I na adres: rekrutacja@piap.lukasiewicz.gov.pl  do dnia 08.10.2025 r. W tytule wiadomości prosimy wpisać PIAP_27_2025.

Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy.