BR/04/2024 Wykonanie i montaż mechaniczny komponentów Wózka i Obrotnika nawijarki DN 4200 - ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy


Warszawa, 08.10.2024 r.

 

OGŁOSZENIE

O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA BR/04/2024

 

Działając w oparciu o art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. /Dz.U. 2022r. poz. 1710 t.j/, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki I Pomiarów PIAP informuje o zamiarze udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest:

Wykonanie i montaż mechaniczny komponentów Wózka i Obrotnika nawijarki DN 4200

 

KOD CPV - 42000000-6 Maszyny przemysłowe

42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

 

 

 

Przedmiot zamówienia dotyczy projektu: Wykonanie, montaż i uruchomienie zautomatyzowanej linii do nawijania rur DN4200.

 

Przedmiot zamówienia służy wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez Zamawiającego produkcji masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.

 

 

  1. 1.     Nazwa oraz dane kontaktowe Zamawiającego

 Sieć Badawcza Łuksiewicz – Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP

Al. Jerozolimskie 202

02 – 486 Warszawa

  www.piap.lukasiewicz.gov.pl

 

2.     Przedmiot Zamówienia

 

Obrotnik nawijarki DN 4200

1. Wykonanie elementów zgodnie z rysunkami

a. rysunek złożeniowy nr 785.00.00

b. podstawa rysunek nr 785.010.01

c. korpus główny obrotnika rysunek nr 785.010.03

d. wał napędowy rysunek nr 785.10.04

e. uchwyt rdzenia rysunek nr 785.010.05

2. Materiał: stal w gatunku S235 lub S355 zgodnie z rysunkiem, 

3. Zabezpieczenie antykorozyjne: malowanie hydrodynamiczne, grubość powłoki 100 qm

4. Elementy wykonane zgodnie z ISO 3834

5. Dostarczenie elementów napędowych: - pierścień łożyskowy VLU 200844 – 1 szt - motoreduktor Bonfigiolo 309L4-465,0 HC P160 A LZ – 1 szt - silnik Esto  3EL 160M-4C B5 11 kW 230/400-50 IP55 CLF – 1 szt

 

Wózek nawijarki DN 4200

1. Wykonanie elementów zgodnie z rysunkami

a. rysunek złożeniowy nr 786.0000.00.000

b. zespól wózka nawijarki rys nr 786.0101.00.000

c. zespól przesuwny rys nr 786.0102.00.000

d. zespól platformy rys nr 786.0103.00.000

e. zespół rowingu rys nr 786.0104.00.000

f. trójkąt wieńczący rys nr 786.0105.00.000

g. układ tnąco szlifujący rys nr 786.0200.00.000

h. rozwijarka rys nr 786.0301.00.000

i. naciąg rowingu rys nr 786.0302.00.000

j. zespól wału przewodów rys nr 786.0303.00.000

k. zespól zwijaków kablowych rys nr 786.0400.00.000

l. zespól pistoletu natryskowego rys nr 786.0500.00.000

m. mechanizm podawania taśmy rys nr 786.0600.00.000

n. mocowanie czujników krańcowych rys nr 786.0700.00.000

o. zespół czujnika rys nr 786.0800.00.000

2. Materiał: stal w gatunku S235 lub S355 zgodnie z rysunkiem,

3. Zabezpieczenie antykorozyjne: malowanie hydrodynamiczne, grubość powłoki 100 qm

4. Elementy wykonane zgodnie z ISO 3834

5. Dostarczenie elementów napędowych: jednostka napędowa AMK 40 TS-MO-45-1-256 ZBA 80 A 2 B007 – 1 szt;  podnośnik nożycowy Ergolift ESS 20 120 3000x2000- 1 szt;  zestaw kołowy DRS 160 – 6 szt; zlifierka Felin Gi75 – 1 szt

Dokumentacja (rysunki) dostępne są u Zamawiającego po uprzednim wystąpieniu z pisemną prośbą na adres email: bartlomiej.orzol@piap.lukasiewicz.gov.pl i podpisaniu oświadczenia o poufności.

 

  

 

3.     Termin realizacji przedmiotu zamówienia

 

Wykonanie i montaż komponentów nastąpi w terminie nie późniejszym niż do dnia 14 lutego 2025 roku w  Oddziale Zamawiającego -  Sieć Badawcza Łukasiewicz – PIAP (Dział urządzeń i sterowania napędów OBRUSN), ul. Batorego 107B, 87 – 100 Toruń

 

 

         4. Podmiot, któremu Zamawiający zamierza powierzyć realizację zamówienia:

Kametal Polska Sp. z o.o.

ul. Okrężna 16A

87-122 Grębocin

 

 

  5. Złożenie oferty przez Wykonawców

W przypadku gdy inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający minimalne wymagania Zamawiającego określone w niniejszym Ogłoszeniu, prosimy w terminie do dnia 16.10.2024 r. do godziny 12:00 przesłać informację o tym wraz z ofertą. Oferta zawierająca dokumentację potwierdzającą spełnianie przez oferowany produkt wszystkich wymagań Zamawiającego oraz terminów wykonania zamówienia powinna zostać złożona na adres email: bartlomiej.orzol@piap.lukasiewicz.gov.pl oraz kzp@piap.pl wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania  wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U 2022 poz. 835). Brak oświadczenia powoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku gdy załączona do oferty dokumentacja nie pozwoli jednoznacznie stwierdzić, że oferowane rozwiązanie spełnia minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest niezgodna z niniejszym Ogłoszeniem i podlega odrzuceniu. 

W przypadku gdy do upływu terminu określonego powyżej, Zamawiający nie otrzyma informacji, że inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający jego wymagania minimalne oraz oferty, Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą wskazanym w pkt. 4.

 

 6. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej

W przypadku gdy we wskazanym terminie zostanie złożona inna oferta spełniająca minimalne wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu, Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 

Kryterium Ceny - waga 100%. 

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w przedmiotowym kryterium: 100 pkt. Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:

C = C min / C oferty * 100 pkt  gdzie:

C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena;

C min – najniższa oferowana ceny; C oferty – cena oferty badanej.

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożą te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ww. kryterium oceny ofert.

 

 7.Sposób przygotowania oferty oraz wymagane dokumenty

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą cenę. W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż w PLN, oferta będzie przeliczona po średnim kursie walut obcych NBP (tabela A) z dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
  3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę i wszystkie załączone dokumenty powinny/a podpisać osoby/a uprawnione/a do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji.
  4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  6. Do oferty Wykonawca  dołącza:

1)     Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy  z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania  wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

2)     specyfikację techniczną i/lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w pkt. 2 i pkt. 3 niniejszego Ogłoszenia. 

  1. Oferta powinna być złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres email:   bartlomiej.orzol@piap.lukasiewicz.gov.plkzp@piap.pl  .

 

8. Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Bartłomiej Orzoł pod adresem email: bartlomiej.orzol@piap.lukasiewicz.gov.pl  

 

 9.Inne postanowienia

  1. Od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (wyboru oferty, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania) nie przysługuje odwołanie.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, odwołania postępowania bądź jego unieważnienia w całości lub w części bez podania przyczyny.
  3. Rozliczenie zostanie dokonane w PLN, z zastrzeżeniem, że zgodę na rozliczenie w innej walucie musi wyrazić Zamawiający. 

 

10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa;
  • z inspektorem danych osobowych można skontaktować się pisząc na adres email rodo@piap.lukasiewicz.gov.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia BR/04/2024prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;

−    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 

−    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Załączniki:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022

Typ pliku Nazwa pliku Opis pliku Osoba zamieszczająca Data umieszczenia
application/pdf ogloszenie_.pdf Ogłoszenie Joanna Gorzelniak-Owsiak 09.10.2024 06:13
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document oswiadczenie.docx oświadczenie Joanna Gorzelniak-Owsiak 09.10.2024 06:14
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document oswiadczenie_poufnosc.docx oświadczenie poufność Joanna Gorzelniak-Owsiak 09.10.2024 06:14

Rejestr zmian

Podgląd Osoba modyfikująca Utworzono Status Akcja Komentarz
Joanna Gorzelniak-Owsiak 09.10.2024 06:12 Opublikowano Utworzono zamówienie

09.10.2024 06:15 Joanna Gorzelniak-Owsiak

09.10.2024 06:15 Joanna Gorzelniak-Owsiak