Kompleksowa obsługa prawna Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów - PIAP w Warszawie.
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy PZP
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, al. Jerozolimskie 202, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0228740164, faks 0228740216, strona internetowa www.piap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytut Badawczy.
II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP w Warszawie.
II.2) Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest :
1.1. Kompleksowa obsługa prawna Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP
w zakresie wewnętrznym i zewnętrznym, w tym w zakresie:
- Prawa zamówień publicznych,
- Prawa własności intelektualnej i przemysłowej oraz nieuczciwej konkurencji,
- Prawa pracy,
- Postępowania administracyjnego,
- Przygotowywania lub opiniowania: umów konsorcjum, listów intencyjnych i umów o współpracy, umów kontraktowych w języku polskim i angielskim, umów NDA, umów eksportowych, dystrybucyjnych, umów z dostawcami, umów zakupowych powyżej 10 tysięcy złotych,
- ochrony środowiska i obowiązków przedsiębiorcy w tym zakresie,
- ustawy o instytutach badawczych;
1.2. Reprezentowanie Instytutu w postępowaniach mediacyjnych i sądowych (zastępstwo procesowe)
1.3. Przewidywany wymiar czasowy pracy: średnio 32 godziny miesięcznie / ok.160 godzin w okresie trwania umowy. Zamawiający prosi o podanie ceny brutto za 1 (jedną) godzinę usługi.
1.4 Usługa świadczona w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu (2 razy w tygodniu po 4 godziny)
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej.
II.4) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): nie podlega ustawie prawo zamówień publicznych
Podstawa prawna
art. 4 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.5 Czas trwania umowy - Umowa dotyczy okresu od 15.07.-31.12.2016r.
II.6 Wybór – wybór nastąpi na podstawie kryterium cena i doświadczenie.
Z Wykonawcami którzy złożyli ofertę będą prowadzone negocjacje.
Oferty należy złożyć do dnia:
07.07.2016 r.
na adres email:
Osoba udzielająca informacji na temat przedmiotu zamówienia:
Krzysztof Lipiec tel. 22 874 0018.