ZO/01/2025 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i artykułów spożywczych dla SBŁ PIAP w Warszawie i dla oddziału OBRUSN w Toruniu (24 miesiące)
Nazwa zamawiającego:
Siec Badawcza Łukasiewicz-
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 20.02.2025.
Zapytanie ofertowe nr ZO/01/2025
sukcesywne dostawy:
materiałów biurowych i artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP w Warszawie i dla oddziału OBRUSN w Toruniu
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
I. ZAMAWIAJĄCY
Siec Badawcza Łukasiewicz
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
https://piap.lukasiewicz.gov.pl
Zakup współfinansowany ze środków UE
CPV: 30100000-0,22800000-8,15840000-8,15860000-4
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i artykułów spożywczych o
parametrach szczegółowo wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, z transportem na
koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego PIAP, al. Jerozolimskie 202, Warszawa oraz do Łukasiewicz PIAP oddział OBRUSN ul. Stefana Batorego 107/b 87-100 Toruń
przez okres 24 miesięcy, od dnia 10 marca 2025
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 2 części:
- dostawa materiałów biurowych,
- 2. dostawa artykułów spożywczych
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
Szczegółowe wymagania odnośnie parametrów materiałów biurowych i artykułów spożywczych przedstawione są w Formularzach Cenowych. Wykonawca musi podać dokładne parametry oferowanego asortymentu, które nie mogą być gorsza od żądanych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga przedstawienia cennika w formacie Excel (dla każdej z części)
Ilekroć Zamawiający nie opisał danego towaru za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazał np. znak towarowy, patent lub pochodzenie i wskazaniu takiemu towarzyszy określenie
„lub równoważne” – oznacza to, że Zamawiający oczekuje towaru o parametrach i cechach równych lub lepszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Oferowane materiały musza posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania.
- 3. Informacje o wymaganiach odnoszących się do zamówienia:
- Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 830- 1500, do siedziby zamawiającego, mieszczącej się w Warszawie Al. Jerozolimskie 202 oraz do oddziału OBRUSN w Toruniu Stefana Batorego 107/b
- Dostawy objęte przedmiotem zamówienia zrealizowane będą przez wykonawcę w terminie do 5 dni roboczych, licząc od daty wysłania przez zamawiającego pisemnego zlecenia w formie emaila, zawierającego rodzaj i ilość zamawianego towaru.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części - 50% ilości szacunkowej podanej w specyfikacji
- Zamawiający zastrzega realizację zadania do 10% zamówienia dla Oddziału w Toruniu
- Odbiór jakościowy pierwszych partii każdego rodzaju asortymentu stwierdzający, że dostarczony przez wykonawcę towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, dokonywany będzie przez zamawiającego komisyjnie i potwierdzany podpisem na protokole odbioru
- Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony towar wynosi 12 miesięcy dla części I - licząc od dnia dostarczenia do zamawiającego. Jakość dostarczanego towaru powinna odpowiadać pierwszej klasie jakości dla danego rodzaju asortymentu.
- Zamawiający po otwarciu ofert może zażądać od Wykonawców próbek zaoferowanego asortymentu – gumki do ścierania, długopisy, nożyczki, zszywacz
- III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: kzp@piap.pl oraz do dnia 28.02.2025 godz. 10:00.
- 2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
- 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl/BIP/Zamowienia-publiczne
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 – Cena 100%
.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela-
Cześć I dotycząca materiałów biurowych: Mirosława Dymecka email:
miroslawa.dymecka@piap.lukasiewicz.gov.pl
Cześć II dotycząca artykułów spożywczych Joanna Klonowska email: joanna.klonowska@piap.lukasiewicz.gov.pl
Informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak email: joanna.gorzelniak-owsiak@piap.lukasiewicz.gov.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego.
Wzór umowy
Formularz Cenowy Materiały biurowe – Cześć I
Formularz Cenowy Artykuły Spożywcze – Część II
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
![]() |
zapytanie_ofertowe_ZO_01_2025.doc | Zapytanie_ofertowe | Joanna Lesiak | 20.02.2025 07:50 |
![]() |
oferta_ZO_01_2025.doc | oferta | Joanna Lesiak | 20.02.2025 07:50 |
![]() |
umowa_ZO_01_2025.pdf | umowa_pdf | Joanna Lesiak | 20.02.2025 08:48 |
![]() |
oferta_artykuły_biurowe_2025.xlsx | formularz_artykuły_biurowe | Joanna Lesiak | 20.02.2025 07:53 |
![]() |
oferta_artykuły_spozywcze_2025.xlsx | formularz_artykuły_spożywcze | Joanna Lesiak | 20.02.2025 07:53 |