Nazwa zamawiającego:
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 30.03.2015
Zapytanie ofertowe nr 04/03/2015
Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dotyczących III Nocy Robotów PIAP
CPV:39294100-0
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
- I. ZAMAWIAJĄCY
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych dotyczących III Nocy Robotów PIAP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia::
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – ilość części 7
Wykonanie gadżetów promocyjnych:
Lp |
Gadżety promocyjne |
Szt. |
1 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie koszulek reklamowych z nadrukiem logo Wydarzenia a) koszulka w kolorze granatowym/czarnym; b) prosty fason, krótki rękaw, podwójne szwy boczne wykończeniowe łączone overlockiem 4 i 5 nitkowym, nici o parametrach nie gorszych niż Nici Amann Serafil lub równoważne, wzmacniające listwy na karku, ściągacze
c) koszulki złożone, pakowane indywidualnie w celofanowe torebki, w każdym z typów wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze z widocznym oznakowaniem rozmiaru koszulki. d) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do Zamawiającego do 30 kwietnia 2015 r.; e) wykonawca zobowiązany jest do wymiany na własny koszt koszulek niespełniających kryteriów jakościowych w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na koszulki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego.
Rozmiary koszulek z podziałem na koszulki dziecięce:
Rozmiary koszulek z podziałem na koszulki damskie i męskie: XS Damska 20 szt. S- Męska 40 szt. Damska 50 szt. M- Męska 30 szt. Damska 100 szt. L- Męska 75 szt. Damska 50 szt. XL- Męska 90 szt. Damska 30 szt. XXL -Męska 35 szt. Damska 20 szt. |
700 |
2 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie kubków ceramicznych z nadrukiem logo Wydarzenia w pudełku prezentowym a) ceramiczny kubek zwężany ku dołowi o okrągłym przekroju, szerokie ucho; b) pojemność: ok. 300 ml; c) wymiary: wysokość min 100 mm, średnica min 75 mm; d) kolory: wewnątrz biały, na zewnątrz full color nadruk na czarnym tle logo i grafiki Wydarzenia; e) znakowanie: kalka ceramiczna; f) pudełko prezentowe: tektura introligatorska klejona obustronnie, kolor czarny; nadruk logo Wydarzenia; g) pakowanie: każda sztuka w oddzielnym pudełku, odpowiednio zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi; wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze. h) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r. i) wykonawca zobowiązany jest do wymiany kubków niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na kubki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
350 |
3 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie apaszek bawełnianych z nadrukiem logo Wydarzenia a)materiał: 100% bawełna b) kolor: czarny c) wymiary: ok. 60x60 cm d) logotypy: wg projektów Zamawiającego e) logotypy full color f) wysokość logo 2 cm z wielokrotnym nadrukiem na powierzchni g) technika wykonania: sitodruk h) apaszki złożone, pakowane indywidualnie w celofanowe torebki, wszystkie w jednakowym kolorze, jednakowej marce i o jednakowej gramaturze. i) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r. j) wykonawca zobowiązany jest do wymiany apaszek niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na apaszki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
100 |
4 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie bransoletek sznurkowych z zawieszoną blaszką z wygrawerowanym logo Wydarzenia a) wypukła blaszka okrągła, wyprofilowana symetrycznie w półokrągłym kształcie:
b) woskowany sznurek jubilerski:
c) bransoletki złożone, pakowane indywidualnie w bawełniane, czarne woreczki z logo Wydarzenia, wszystkie w jednakowej gramaturze. d) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r. e) wykonawca zobowiązany jest do wymiany bransoletek niespełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na bransoletki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
140 |
5 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie znaczków typu button z wydrukowanym logo Wydarzenia a) znaczek przypinany na agrafkę, tzw. "button"; b) materiał: metal; c) kolor: granatowy d) wymiary: średnica ok. 44 mm e) logotypy: wg projektów Zamawiającego f) logotypy full color g) technika wykonania: sitodruk h) znaczki pakowane hurtowo wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze. i) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r. j) wykonawca zobowiązany jest do wymiany znaczków typu „button” nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na znaczków typu „button” zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
5000 |
6 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie czapek z daszkiem z regulacją obwodu głowy z nadrukiem logo Wydarzenia: a) czapka 6 panelowa- na tylnych panelach czapki obszyte otwory wentylacyjne b) regulacja obwodu: metalowa klamra zamontowana z tyłu czapki c) materiał: bawełna100% d) faktura tkaniny: denim e) kolor: granatowy f) gramatura: min.280g/m2 g) logotypy: wg projektów Zamawiającego h) logotypy full color i) technika wykonania: haft/transfer j) czapki pakowane zbiorczo po 50 sztuk wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze. k) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r. l) wykonawca zobowiązany jest do wymiany czapek nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na czapki zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
150 |
7 |
Projekt, wykonanie i dostarczenie kapeluszy dziecięcych z regulacją obwodu głowy za pomocą ściąganego troczka z nadrukiem logo Wydarzenia: a) kapelusz dziecięcy z regulacją obwodu głowy b) materiał: bawełna ekologiczna 100% c) faktura tkaniny: denim d) kolor: granatowy e) gramatura: min.240g/m2 f) logotypy: wg projektów Zamawiającego g) logotypy full color h) technika wykonania: haft/transfer i) kapelusze dziecięce pakowane zbiorczo po 50 sztuk wszystkie o jednakowym wyglądzie, w jednakowej gramaturze. j) wykonanie projektu do 17 kwietnia 2015 r.; po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanie proofa; wydruk i dostarczenie do 30 kwietnia 2015 r k) wykonawca zobowiązany jest do wymiany kapeluszy dziecięcych nie spełniających kryteriów jakościowych, na własny koszt w terminie maksymalnie 7 dni od momentu stwierdzenia wady przez Zamawiającego na kapelusze dziecięce zgodne z przedstawioną ofertą oraz wymogami Zamawiającego. |
100 |
III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I WYMAGANE DOKUMENTY I UPRAWNIENIA
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (firmy).
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub kurierem na adres PIAP, Al. Jerozolimskie 202, bud.3, pok.8, 02 – 486 Warszawa do dnia 07.04.2015 godz. 10:00.
2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl
V. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 – Cena brutto 100%
. .
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Paulina Wojda pod numerem telefonu 22 874 0136 oraz adresem email: pwojda@piap.pl ,
informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak email: jowsiak@piap.pl
VIII. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego.
Wzór umowy
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
zapytanie_ofertowe.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 30.03.2015 12:44 | |
Umowa.pdf | Wzór umowy | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 30.03.2015 12:44 | |
oferta.doc | Oferta wraz z zalącznikami | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 30.03.2015 12:45 |