Nazwa zamawiającego:
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 20.12.2016
Zapytanie ofertowe nr 13/12/2016
Kompleksowa obsługa prawna PIAP
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp
- I. ZAMAWIAJĄCY
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Kompleksowa obsługa prawna Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów PIAP
w zakresie wewnętrznym i zewnętrznym, w tym w zakresie:
- Prawa własności intelektualnej i przemysłowej oraz nieuczciwej konkurencji,
- Prawa pracy,
- Postępowania administracyjnego,
- Przygotowywania lub opiniowania: umów konsorcjum, listów intencyjnych i umów o współpracy, umów kontraktowych w języku polskim i angielskim, umów NDA, umów eksportowych, dystrybucyjnych, umów z dostawcami, umów zakupowych powyżej 10 tysięcy złotych,
- ochrony środowiska i obowiązków przedsiębiorcy w tym zakresie,
- ustawy o instytutach badawczych;
- Prawa zamówień publicznych,
1.2. Reprezentowanie Instytutu w postępowaniach mediacyjnych i sądowych (zastępstwo procesowe)
Zamawiający przewiduje ryczałt miesięczny 32 godziny (2 dyżury w tygodniu po 4 godziny w siedzibie Zamawiającego).
Poza dyżurami przewiduje się możliwość wystąpienia godzin dodatkowych w ilości nie więcej niż 20 h/miesięcznie. Godziny te będą wynikały z bieżących potrzeb PIAP. W przypadku ich niewystąpienia Wykonawca nie może mieć żadnych roszczeń do Zamawiającego.
W przypadku okoliczności powodujących konieczność dodatkowych prac poza dyżurami (godziny dodatkowe), Wykonawca każdorazowo będzie ustalał z Zamawiającym zakres prac dodatkowych i rzeczywistą ilość godzin.
Stawka godzinowa za prace poza limitem dyżurowym (32h/miesięcznie) nie może być wyższa niż o 45% stawki podstawowej wskazanej w ofercie.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał udokumentowane doświadczenie w świadczenie podobnych usług prawnych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca zrealizował, bądź realizuje minimum 3 takie usługi w wymaganym okresie, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto w ciągu roku.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi w okresie 01.01.2017 – 31.12.2017.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, WYMAGANE DOKUMENTY I UPRAWNIENIA
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług podobnych (minimum 3) wraz z podaniem ich wartości i dowodami potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane bądź są wykonywane należycie.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona osobiście, kurierem lub pocztą na adres PIAP, Al. Jerozolimskie 202, bud.3, pok.8, 02 – 486 Warszawa do dnia 27.12.2016 godz. 12:00.
2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, w celu uzyskania korzystniejszych warunków cenowych.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
K 1 – Cena brutto za roboczogodzinę 80%
K 2 – Cena brutto za dodatkową roboczogodzinę – 20%
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie niezbędne prace do zrealizowania zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem cenowym (K1+K2), odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowymi.
W przypadku oferty wykonawcy zagranicznego, w celu porównania ofert zamawiający do ceny oferty doliczy wartość podatku od towarów i usług VAT jaką będzie zobowiązany zapłacić w przypadku wyboru tej oferty
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia ofert skrajnie odbiegających od cen rynkowych i wstępnych szacunków cenowych (oferty najtańsze, oferty najdroższe), budzące wątpliwość co do jakości i możliwości zrealizowania zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Ewa Mirosławska pod numerem telefonu 22 874 0176 oraz adresem email: emiroslawska@piap.pl
informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak email: jowsiak@piap.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
- Wzór formularza ofertowego.
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
zapytanie_oferowe.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 20.12.2016 07:01 | |
oferta.doc | Wzór oferty | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 20.12.2016 13:40 |