Nazwa zamawiającego:
Siec Badawcza Łukasiewicz -
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 18.10.2019
Zapytanie ofertowe nr 17/10/2019
Na wykonanie elementów konstrukcyjnych wg załączonej dokumentacji
CPV: 45262670-8
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp
- I. ZAMAWIAJĄCY
Siec Badawcza Łukasiewicz -
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WYMAGANIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów konstrukcyjnych wg załączonej dokumentacji.
Zamówienie jest podzielone na 2 części (Część 1 i Cześć 2).
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub tylko na jedną. Złożona oferta musi zawierać wszystkie elementy składowe danej części.
Część 1.
- plyta_nosna_aku MT-05-01 A.14 5 szt.
- katownik_aku MT-05-06 A.11 5 szt.
- ramie MT-01-03-01 A.4 4 szt.
- plyta MT-01-05-01 A.11 4 szt.
- prowadnica_lewa MT-01-05-02 A.10 4 szt.
- prowadnica_prawa MT-01-05-03 A.9 4 szt.
- wspornik_zlacza MT-01-05-05 A.8 4 szt.
- pokrywa MT-01-08-01 A.3 4 szt.
- pokrywa_gorna MT-01-09-01 A.4 4 szt.
Część 2.
- Mocowanie wału z ramieniem MT2-02.11 A.12 8 szt.
- Wspornik MT2-02.08.01 A.3 4 szt.
- Wał środkowy MT2-02.03.03 A.19 4 szt.
- Łożysko oprawa docisk MT2-02.02.02 A.5 8 szt.
Zamawiający wymaga załączenia jakościowego certyfikatu zgodności potwierdzającego zgodność wykonanych elementów z przekazaną dokumentacją.
Wykonawca powinien przedstawić ceny jednostkowe dla każdego z elementów oraz kwoty zbiorcze dla każdej z części, zgodnie z Formularzem Ofertowym.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: nie później 12.11.2019.
Dostawa na koszt wykonawcy na adres.
Łukasiewicz - Instytut PIAP
Al. Jerozolimskie 202,
02-486 Warszawa.
.
IV. ODBIÓR ZAMÓWIENIA
Odbiór zamówienia polegał będzie na kontroli jakości dostarczonych elementów na zgodność z dostarczoną dokumentacją.
W przypadku niezgodności elementów z dokumentacją Zamawiający zwróci wadliwe elementy na koszt Wykonawcy, bez konieczności zapłaty za elementy nie spełniające wymagań technicznych Zamawiającego.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana mailem na adres: spawlowski@piap.pl oraz kzp@piap.pl do dnia 28.10.2019 godz. 10:00, na Formularzu Ofertowym.
2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Vi. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
K 1 – Cena brutto za dostawę 100%
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie niezbędne prace do zrealizowania zamówienia.
Sposób obliczania wartości punktowej
Wartość punktowa poszczególnych kryteriów będzie wyliczana na podstawie następujących
wzorów:
Kryterium – K1 = 100 * najniższa z oferowanych cen/cena z ocenianej oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem punktowym, odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowymi.
W przypadku oferty wykonawcy zagranicznego, w celu porównania ofert zamawiający do ceny oferty doliczy wartość podatku od towarów i usług VAT oraz wartość opłat celnych jaką będzie zobowiązany zapłacić w przypadku wyboru tej oferty.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia ofert skrajnie odbiegających od cen rynkowych i wstępnych szacunków cenowych (oferty najtańsze, oferty najdroższe).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Sebastian Pawłowski pod numerem telefonu 601345515 oraz adresem email: spawlowski@piap.pl oraz Marek Hamela mhamela@piap.pl . 603192654
IX. ZAŁĄCZNIKI
Formularz ofertowy
Dokumentacja
.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAp, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa
- inspektorem ochrony danych osobowych w Przemysłowym Instytucie Automatyki i Pomiarów PIAP jest Pan Maciej Wara-Wąsowski, tel. 796 239 428, email: mwarawasowski@odomg.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/09/09/2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
ogl_baza.pdf | Ogłoszenie Baza Konkurencyjności | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 17.10.2019 13:11 | |
zapytanie SP.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 17.10.2019 13:11 | |
oferta elelemnty konstrukcyjne.doc | oferta po modyfikacji | Joanna Lesiak | 18.10.2019 07:08 | |
odpowiedzi.pdf | Odpowiedzi na pytania | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 24.10.2019 08:41 | |
wybor.pdf | Ogłoszenie o wyborze | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 28.10.2019 12:05 |