Nazwa zamawiającego:
Sieć Badawcza Łukasiewicz
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 31.10.2023 r.
Zapytanie ofertowe nr 08/10/2023
Wdrożenie platformy do e-doręczeń zgodnej z aktami prawnymi opublikowanymi w witrynie https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/akty-prawne
CPV: 48000000-8
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
- ZAMAWIAJĄCY
Sieć Badawcza Łukasiewicz-
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Specyfikacja funkcjonalna Platformy do obsługi e-doręczeń zgodnej z:
Dostarczone rozwiązanie musi być zintegrowane z systemem e-doręczeń i zapewnić obieg dokumentów dostarczonych przez ten system. System musi być w pełni zgodny z aktami prawnymi opublikowanymi w witrynie https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/akty-prawne
Obszary biznesowe (funkcjonalne), które będzie można zaimplementować w przyszłości w tym oprogramowaniu:
- prowadzenie postępowań zakupowych (aukcje elektroniczne, zapytania eRFX, baza wykonawców/baza kwalifikowanych wykonawców, ocena i kwalifikacja wykonawców),
- raportowanie,
- umowy w tym zarządzanie umowami ramowymi,
- Zarządzanie projektami i budżetowanie,
- EOD - Elektroniczny obieg dokumentów, w tym obieg dokumentów zakupowych,
- WSK,
- Integracja z systemem Simple ERP.
Zamawiający wymaga aby System wykorzystywał najnowsze technologie umożliwiające dalszy rozwój w przyszłości.
Zamawiający wymaga aby system umożliwiał instalację na serwerach Wykonawcy jako odrębnie wydzielona wersja systemu i bazy danych dedykowana dla Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby system umożliwiał również instalację na serwerach Zamawiającego.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie w formie on-line - minimum 3 terminy dla pracowników Zamawiającego bez limitu uczestników.
Przeprowadzenie 10 dni szkoleniowych online dla głównych użytkowników systemu
Raportowanie i analizy |
|
Moduł Raportów umożliwia wygenerowanie przez uprawnionych użytkowników predefiniowanych raportów systemowych w oparciu o dane zgromadzone w poszczególnych modułach funkcjonalnych systemu. Szczegółowa lista oraz zakres raportów zostaną określone w trybie roboczym podczas wdrożenia. |
|
|
System musi zapewnić dostępność raportów dla rejestrowanych w nim danych |
|
System musi umożliwić definiowanie nowych raportów/zestawień |
Obieg dokumentów |
|
Funkcja powinna umożliwiać przeprowadzenie obiegu dokumentów w organizacji poprzez utworzenie spraw oraz zadań wraz z ich akceptacją |
|
|
System musi posiadać funkcję „Pulpitu” który pozwoli na generowanie informacji o sprawach oraz zadaniach oczekujących na procesowanie z podziałem na okresy, w których sprawy i zadania mają zostać wykonane. |
|
System w funkcji „Pulpitu” musi generować wykresy obrazujące ilość zadań użytkownika „W trakcie procesowania”, Zakończonych”, „Anulowanych” |
|
System w funkcji „Pulpit” musi generować wykres obrazujący ilość spraw i zadań użytkownika z podziałem na typy |
|
System musi umożliwić generowanie spraw oraz zadań |
|
System musi umożliwić utworzenie spraw z przypisanymi zadaniami, utworzenie zadań bez przypisanej sprawy lub powiązanie zadania ze sprawą |
|
System musi umożliwić definiowanie typu spraw |
|
System musi umożliwić określenie planowanej daty realizacji sprawy oraz określenie w/w daty na podstawie wybranego typu sprawy |
|
System musi umożliwić podanie nazwy sprawy i opisu sprawy |
|
System musi umożliwić dodanie załącznika do sprawy oraz późniejsze ich zarządzanie |
|
System musi umożliwić edycję utworzonej sprawy |
|
System musi umożliwić określenie daty rozpoczęcia realizacji sprawy oraz zakończenie realizacji sprawy |
|
System musi umożliwić przypisanie realizatorów do sprawy |
|
System musi umożliwić przypisanie obserwatorów do sprawy |
|
System musi posiadać odrębny panel dla obserwatorów spraw |
|
System musi umożliwić komentowanie sprawy |
|
System musi umożliwić wyświetlenie dziennika aktywności z informacjami jakie akcje były wykonywane w sprawie |
|
System musi umożliwić wyświetlenie listy zadań przypisanych do sprawy |
|
System musi umożliwić wygenerowanie wykresu z datami realizacji zadania: Planowany czas realizacji sprawy, Rzeczywisty czas realizacji sprawy, Planowany czas realizacji przypisanych zadań, Rzeczywisty czas realizacji przypisanych zadań |
|
System musi umożliwić wygenerowanie dokumentu PDF sprawy który będzie zawierał dane sprawy oraz dane wszystkich zadań przypisanych do sprawy |
|
System musi umożliwić generowanie raportu z listy spraw |
|
System musi liczyć postęp realizacji zadań przypisanych do sprawy |
|
System musi umożliwić utworzenie zadania |
|
System musi umożliwić definiowanie typu zadania |
|
System musi umożliwić oznaczenie typu zadania, w którym wymagany jest podpis elektroniczny |
|
System musi umożliwić określenie planowanej daty realizacji sprawy oraz określenie tej daty na podstawie wybranego typu zadania |
|
System musi umożliwić podanie nazwy zadania i opisu zadania |
|
System musi umożliwić oznaczenie zadania, w którym jest wymagany podpis elektroniczny |
|
System musi wymagać dodania załącznika do zadania oraz późniejsze zarządzanie tymi załącznikami |
|
System musi umożliwić edycję utworzonego zadania |
|
System musi umożliwić określenie daty rozpoczęcia realizacji zadania oraz zakończenie realizacji zadania |
|
System musi umożliwić przypisanie realizatorów do zadania |
|
System musi umożliwić przypisanie obserwatorów do zadania |
|
System musi posiadać odrębny panel dla obserwatorów zadań |
|
System musi umożliwić komentowanie zadania |
|
System musi umożliwić wyświetlenie dziennika aktywności z informacjami jakie akcje były wykonywane w zadaniu |
|
System musi umożliwić wyświetlenie sprawy, do której przypisane jest zadanie |
|
System musi umożliwić wygenerowanie dokumentu PDF zadania, który będzie zawierał dane zadania wraz z historią akceptacji |
|
System musi umożliwić generowanie raportu z listy zadań |
|
System musi umożliwić wysłanie zadania do akceptacji |
|
System musi umożliwić definiowanie ścieżek akceptacji indywidualnie dla każdego zadania i generowania ścieżki akceptacji zadania automatycznie na podstawie wcześniej przygotowanych szablonów |
|
System musi umożliwić edycje ścieżek akceptacji zadania, które oczekuje na akceptacje |
|
System musi posiadać możliwość wyświetlenie aktualnej ścieżki akceptacji zadania |
|
System musi posiadać możliwość wyświetlenia historii akceptacji zadania |
|
System musi posiadać możliwość wycofania zadania z akceptacji przez uprawnionego użytkownika |
|
System musi posiadać mechanizm pozwalający na przesłanie przypomnienia o akceptacji do użytkownika, u którego zadania oczekuje na akceptacje |
|
System musi posiadać odrębny moduł do zarządzania akceptacjami przesłanymi do użytkowników |
|
System musi posiadać odrębny moduł do akceptacji zadań |
|
System musi posiadać odrębny moduł do sprawdzenia archiwalnych akceptacji użytkownika |
|
System musi umożliwiać zdefiniowania raportów dla modułu „Obieg dokumentów” |
Korespondencja |
|
Moduł musi umożliwiać rejestracje korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej jak również umożliwia pobieranie dokumentów z platformy „edoręczenia” |
|
|
Moduł musi być zintegrowany z platformą e-doręczenia, która zostanie wprowadzona 10.12.2023 |
|
System musi umożliwić rejestracje korespondencji wychodzącej |
|
System podczas rejestracji korespondencji wychodzącej musi umożliwić wgranie skanu korespondencji lub dodać dokument bez skanu |
|
System musi umożliwić wskazanie osoby wysyłającej przy korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić wypełnienie podstawowych danych korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić oznaczenie korespondencji wychodzącej jako „Pismo z potwierdzenie odbioru” |
|
System musi umożliwić dodanie komentarzy do korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić dodanie załączników do korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić wskazanie obserwatorów do korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić skierowanie korespondencji wychodzącej do akceptacji |
|
System musi posiadać odrębny moduł do akceptacji korespondencji wychodzącej |
|
System musi posiadać odrębny moduł dla historii akceptacji korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić powiązanie korespondencji wychodzącej z inną korespondencją wychodzącą lub korespondencją przychodzącą |
|
System musi umożliwić import korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić wygenerowanie raportu z listą korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić określenie statusu korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić rejestracje korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić rejestrację korespondencji przychodzącej za pomocą importu dokumentu z Serwera FTP/SFTP |
|
System podczas rejestracji korespondencji przychodzącej musi umożliwić wgranie skanu korespondencji lub dodać dokument bez skanu |
|
System musi umożliwić wskazanie osoby odbierającej przy korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić wypełnienie podstawowych danych korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić dodanie komentarzy do korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić dodanie załączników do korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić wskazanie obserwatorów do korespondencji przychodzącej |
|
System musi posiadać moduł, w którym zostanie wydzielona korespondencja przychodząca dla przypisanych użytkowników |
|
System musi umożliwić skierowanie korespondencji przychodzącej do akceptacji |
|
System musi posiadać odrębny moduł do akceptacji korespondencji przychodzącej |
|
System musi posiadać odrębny moduł dla historii akceptacji korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić powiązanie korespondencji przychodzącej z inną korespondencją przychodzącą lub korespondencją wychodzącą |
|
System musi umożliwić wygenerowanie raportu z listą korespondencji wychodzącej |
|
System musi umożliwić określenie statusu korespondencji przychodzącej |
|
System musi umożliwić zarządzanie listą z rodzajami korespondencji przychodzącej |
|
System musi posiadać log zmian dla korespondencji wychodzącej i przychodzącej, dla każdego dokumentu odrębnie |
|
Moduł Korespondencji musi mieć własną bazę kontaktów które wykorzystywane są dla korespondencji wychodzącej i przychodzącej |
|
System musi posiadać rozbicie na różne rodzaje kontaktów takie jak np. firma, osoba fizyczna |
Administracja |
|
Moduł administracji i konfiguracji pozwala na zarządzanie przez Zamawiającego użytkownikami i ich uprawnieniami w systemie, jednostkami organizacyjnymi oraz konfigurację scenariuszy ścieżek akceptacji. Dostęp do ww. funkcji uzależniony jest od posiadania uprawnień administracyjnych w Systemie. |
|
|
System musi umożliwić administratorom definiowanie i modyfikacje różnych i wielopoziomowych ścieżek akceptacji – cofanie/przyspieszanie i zmiany w czasie trwającego procesu akceptacji |
|
Budowanie workflow powinno odbywać się za pomocą interface www |
|
System musi umożliwić definiowanie ścieżek decyzyjnych z poziomu www |
|
System musi umożliwić definiowanie ścieżek decyzyjnych w oparciu o różne strategie i różne warunki brzegowe z poziomu www (rodzaj wniosku, kwota,) |
|
System musi umożliwić administrowanie strukturą organizacyjną spółki za pomocą www |
|
System musi umożliwić administrowanie użytkownikami |
|
System musi umożliwić nadawanie uprawnień pojedynczemu użytkownikowi jak i grupie użytkowników |
|
System musi umożliwić zarządzanie rolami/profilami/ grupami użytkowników |
|
System musi umożliwić dowolne zarządzanie dostępem do modułów systemu poprzez uprawnienia nadane użytkownikowi. |
|
System musi zapewnić interfejs graficzny do definiowania uprawnień dla użytkowników i grup użytkowników. |
|
System zapewnia definiowanie i modyfikowanie wzorców komisji |
|
System musi zapewnić administratorom możliwość zarządzania wszelkimi dokumentami (plany, wnioski, postępowania, baza wykonawców, asortymenty, kategorie zakupowe, użytkownicy, umowy) |
|
System musi zapewnić zarządzanie aukcjami elektronicznymi |
|
System umożliwia zarządzanie systemem wewnętrznej komunikacji w systemie zakupowym (forum) |
|
System umożliwia zarządzanie wewnętrznych i zewnętrznym elektronicznym biuletynem (newsletter) |
|
System umożliwia zarządzanie portalem Wykonawcy (strefa publiczna) oraz zakładką pomoc dla wykonawców i użytkowników wewnętrznych |
|
System umożliwia zarządzanie modułem raportowania i analiz |
Wymagania wydajnościowe i ilościowe |
|
System realizować będzie opisane w specyfikacji funkcje biznesowe dla Zamawiającego. Jednocześnie z systemu korzystać będzie wielu użytkowników, pracujących w dodatkowych modułach aplikacyjnych. |
|
|
System umożliwia: |
|
|
|
|
Integracja z systemami zewnętrznymi |
|
System umożliwia integrację dwukierunkową z szyną danych w trybie online za pomocą WebService w zakresie: |
|
|
System musi umożliwiać podłączenie do zewnętrznego serwera pocztowego w celu zapewnienia automatycznej obsługi wysyłania powiadomień e-mail przez system do użytkowników Zamawiającego i użytkowników dostawców. |
Ogólne |
|
|
System musi zapewniać niezależną numerację każdego rodzaju dokumentu. Sposób numeracji będzie podany przez zamawiającego w trybie roboczym. Wymaganie dotyczy, planów, zamówień, wniosków zakupowych, wniosków przetargowych, postępowań, umów, dostawców. |
|
System musi umożliwiać szybkie odszukiwanie, przeglądanie, drukowanie i eksportowanie danych. |
|
System musi być podzielony na część wewnętrzną niedostępną dla oferentów i część zewnętrzną (obsługa postępowań). |
|
System musi umożliwiać definiowanie własnych słowników (list wartości), przy spełnionym założeniu, że czynności definiowania słowników będzie mógł wykonywać tylko użytkownik o odpowiednio szerokich uprawnieniach (Administrator systemu) |
|
System musi umożliwiać dowolne budowanie ról za pomocą interface www gdzie każda opcja w systemie może być przydzielana lub zabrana roli. Jeden użytkownik może posiadać kilka ról. |
|
System musi umożliwiać pracę w zastępstwie wraz z obsługą eskalacji zajęcia się sprawą z możliwym wykonaniem przez przełożonego. |
|
System musi zapewnić dostęp dla użytkowników końcowych bez konieczności instalacji dodatkowych komponentów na stacji roboczej. Wymagany jest dostęp za pomocą dowolnej przeglądarki WWW. |
|
System musi posiadać Interfejs Użytkownika w języku polskim i angielskim |
|
System na wszystkich podstronach (Zamawiającego i Wykonawcy) musi być dostosowany do wizualizacji graficznej Zamawiającego |
|
System musi wspierać i obsługuje dane w międzynarodowych formatach np. UTF-8 |
|
System musi przechowywać dane cyfrowe w dowolnym formacie edytowalne (tekstowe) i nieedytowalne (skany) możliwe do odczytania dla zamawiającego. Najczęstsze formaty to: xls, xlsx, csv, html, word, txt, cad, pdf, xml |
|
System musi obsługiwać eksport wybranych danych zarejestrowanych w bazie danych systemu (w konfigurowalnym formacie) do plików tekstowych (dane alfanumeryczne) zlokalizowanych na lokalnym komputerze użytkownika. |
|
System musi obsługiwać import danych z poziomu użytkownika systemu. Importowane dane edytowalne/nieedytowalne. |
|
System musi umożliwiać jego instalację na środowisku wirtualnym wydzielonym/wskazanym przez Zamawiającego. |
|
Komunikacja z systemem powinna być realizowana za pomocą szyfrowanych protokołów i środowisk wymiany danych: ssl, https, sftp, vpn, soap |
|
System musi spełniać standardy zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO): zarządzanie hasłami, rejestracja wszelkich zmian dokonywanych przez użytkowników etc. |
|
System musi być skalowalny. |
.
- III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: wdrożenie do 10 grudnia 2023, usługa świadczona przez 12 miesięcy od daty wdrożenia
- OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana elektronicznie przez wykonawcę.
- V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1. Oferta powinna być dostarczona mailem na adres: kzp@piap.pl oraz piotr.ryszawa@piap.lukasiewicz.gov.pl do dnia 08 listopada 2023 godz. 10:00.
- 2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
- 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.lukasiewicz.gov.pl
- OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
K1 – Cena 100%
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie wymagania opisane przez zamawiającego.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium Cena.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.piap.lukasiewicz.gov.pl oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w celu uzyskania korzystniejszych warunków.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Jacek Frontczak pod adresem email:
Piotr.ryszawa@piap.lukasiewicz.gov.pl ;
informacji formalnych udziela Joanna Gorzelniak-Owsiak, email: joanna.gorzelniak-owsiak@piap.lukasiewicz.gov.pl
- ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego
Wzór umowy
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
wybor.pdf | Informacja o wyborze | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 13.11.2023 09:48 | |
Zestawienie_ofert.docx | Zestawienie ofert | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 08.11.2023 13:54 | |
zapytanie_ofertowe.pdf | Zapytanie ofertowe | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 07.11.2023 13:38 | |
oferta.doc | Formularz ofertowy | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 31.10.2023 13:02 | |
Zal1SpecyfikacjaFunkcjonalnaPlatformy.pdf | Załącznik do umowy- specyfikacja funkcjonalna | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 31.10.2023 13:03 | |
Wzor_umowy.pdf | Wzór umowy | Joanna Gorzelniak-Owsiak | 07.11.2023 14:05 |