Nazwa zamawiającego:
Sieć Badawcza Łukasiewicz
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa Warszawa, 07.08.2024 r.
Zapytanie ofertowe nr 11/08/2024 na zabudowę i demontaż stoiska na targach MSPO 2024
CPV: 39171000-1
Zamówienie wyłączone z przepisów stosowania ustawy Pzp
- I. ZAMAWIAJĄCY Sieć Badawcza Łukasiewicz-
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02 – 486 Warszawa
www.piap.pl
- II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Powierzchnia zabudowy 63m2 o wymiarach 9m x 7m (stoisko narożne).
W skład zadania wchodzi:
Powierzchnia zabudowy 62m2 o wymiarach 9m x 7m (stoisko narożne). W skład zadania wchodzi:
- wynajem elementów potrzebnych do budowy stoiska o wysokości 5,3 metra, budowa ścian stoiska wraz z oświetleniem, podświetlanymi zdjęciami i z logotypami. w terminie do 03.09.2022r, drukowanie i aranżowanie ścian stoiska zgodnie z zaakceptowanym projektem, wynajem umeblowania, wynajem i montaż podłogi, demontaż stoiska w terminie 07.09.2021
Miejsce realizacji: Targi Kieleckie Adres: Zakładowa 1, 25-672 Kielce Nazwa wydarzenia: MSPO 2023
Wykonanie stoiska Instytutu, o powierzchni 63m2 i wysokości zabudowy 5,3 m na Targach MSPO 2024 w Kielcach.
Oferta ma zawierać:
- wykonanie projektu stoiska wraz z wizualizacją 3D
(stoisko z dwoma salami konferencyjnymi po minimum 9m2 każda i zapleczem technicznym)
- ekspozycja bez zabudowy na froncie stoiska o szerokości minimum 3,30 metra i długości 9 metrów. Wykładzina – sztuczna trawa.
- przygotowanie materiałów do wykonania stoiska
- przygotowanie konstrukcji w kolorze czarnym do podwieszenia ścian stoiska i oświetlenia o Wysokość konstrukcji - 5,3 metra.
- podświetlana lada targowa z logo instytu i paskiem zielonym LED
- wykonanie grafiki z podświetleniem
- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia stoiska
- wyposażenie stoiska w meble w tym 6 szt. kostek reklamowych wykonanych z wodoodpornego poliestru w gramaturze 210g/m2 wypełnione pianką poliuretanową 50x50x50cm
- wyposażenie zaplecza - zlewozmywak, lodówka, ekspres do kawy, czajnik, kosz na śmieci, naczynia
- serwis techniczny stoiska i ekranu w trakcie targów
- montaż, demontaż oraz transport
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: montaż do 03.09.2024, demontaż w terminie 07.09.2024
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- 1. Oferta powinna być dostarczona mailem na adres: kzp@piap.lukasiewicz.gov.pl oraz adam.szepczynski@piap.lukasiewicz.gov.pl do dnia 19 Sierpnia 2024 godz. 10:00.
- 2. O wynikach postępowania wykonawcy zostaną poinformowani mailem, na adres przedstawiony w ofercie.
- 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- 6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.piap.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: K1 – Cena 100 %
Zaoferowana cena brutto ogółem musi uwzględniać wszystkie wymagania opisane przez zamawiającego.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.piap.lukasiewicz.gov.pl oraz mailem na adresy podane w ofercie złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w celu uzyskania korzystniejszych warunków.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu zamówienia udziela Adam Szepczyński pod adresem email:
adam.szepczyński@piap.lukasiewicz.gov.pl ;
informacji formalnych udziela Marcin Waligórski email: marci.waligorski@piap.luksiewicz.gov.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego Wzór umowy
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, Al. Jerozolimskie 202, 02 – 486 Warszawa;
- z inspektorem danych osobowych można skontaktować się pisząc na adres email
rodo@piap.lukasiewicz.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZO/10/07/2022 prowadzonym w trybie zapytanie ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Typ pliku | Nazwa pliku | Opis pliku | Osoba zamieszczająca | Data umieszczenia |
---|---|---|---|---|
zapytanie_ofertowe_11_08.docx | Zapytanie ofertowe | Marcin Waligórski | 07.08.2024 04:50 | |
oferta_zo_11_08_2024.doc | Formularz ofertowy | Marcin Waligórski | 07.08.2024 04:52 | |
umowa zabudowa stoiska_PIAP_MSPO_2024 - draft.doc | Wzór umowy | Marcin Waligórski | 07.08.2024 04:52 | |
MSPO 2024_Hala-D.pdf | mapka hali | Marcin Waligórski | 07.08.2024 08:01 | |
zestawienie_Zo_11_08_2024.doc | Zestawienie Ofert | Marcin Waligórski | 19.08.2024 08:07 | |
wybór 11_08_2024.docx | wybór | Marcin Waligórski | 19.08.2024 08:08 |